قرارگاه انتخاباتی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با عنوان «تواصی به حق» با هدف دعوت همه مردم، به ­ویژه دانشگاهیان به شرکت در انتخابات و برگزاری هرچه پرشورتر آغاز به کار کرد.

بسم رب الشهدا و الصدیقین
همه آحاد مردم، تک‌تک آحاد مردم خودشان را موظّف بدانند که علاوه بر اینکه در انتخابات شرکت می‌کنند دیگران را هم به شرکت در انتخابات دعوت کنند؛ این، تواصی به حق است: «وَ تَواصَوا بِالحَق» که در قرآن کریم هست؛ این، توصیه کردن به حق است؛ این وظیفه است و این کار را انجام بدهند؛
مقام معظم رهبری (مدظله­‌العالی)

حکومت علوی و به تبع آن نظامی که با رهبری ولی فقیه مدیریت می‌شود بر دو رکن مهم تایید الهی و حمایت مردم استوار است. آنچنان که مفهوم مردم سالاری دینی که بصورت ویژه در انتخابات متبلور میشود نه برآمده از ساختار معیوب دموکراسی غربی که برگرفته از اسلام ناب محمدی می‌باشد کما اینکه وقوع انقلاب اسلامی در سال ۵۷ طلیعه عصر نور پس از قرن­ها چیرگی جاهلیت مدرن ناشی از رنسانس غرب به حساب می­‌آید.

برگزاری ۳۹ انتخابات ملی در طول ۴۵ سال عمر با برکت جمهوری اسلامی تجلی­‌گر اهتمام حاکمیت بر اهمیت رای و نظر مردم است و حضور گسترده مردم در ادوار مختلف انتخابات تعین ­بخش اقبال مردم به تعیین سرنوشت کشور بوده است.

در سالهای اخیر که ناکارآمدی برخی مسئولین با فشار بی امان رسانه­ های خارجی عجین گشته و جنگ ترکیبی و شناختی علیه ایران اسلامی، حجابی شده است تا توفیقات و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران توسط مردم دیده نشود و آنان را به آینده کشور بد بین کند، برگزاری انتخاباتی پرشور توام با شعور که منجر به انتخاب افراد شایسته در راستای تصدی کرسی مجلس و خبرگان رهبری شود، راه روشنی است که به کرات مورد تاکید امام امت بوده است.

فلذا با توجه به فرمایشات صریح مقام معظم رهبری خطاب به همه اقشار جامعه، به عنوان چشم بیدار ملت خود را موظف می­دانیم با جهت دهی دقیق و معرفت بخشی، به افزایش توان تحلیل مردم بالاخص جامعه دانشگاهی کشور بپردازیم.

به همین جهت جامعه اسلامی دانشجویان که خود را تحقق بخش فرمان ولی در دانشگاه ­ها می­داند اقدام به ایجاد قرارگاه تواصی به حق نموده است. بنابر این کلیه فعالیت های تشکل جامعه اسلامی دانشجویان در موضوع انتخابات پیش رو اعم از برگزاری جلسات و نشست ها، تریبون آزاد، انتشار محتوا و … ذیل این قرارگاه و با هدف الهی توصیه به حق و امر به معروف تعریف می­ شود.

با توجه به تعریفات مذکور، هدف اصلی این قرارگاه دعوت همه مردم، به ­ویژه دانشگاهیان به شرکت در انتخابات و برگزاری هرچه پرشورتر آن است و هدف ثانوی راهیابی افراد شایسته و اولی به تصدی جایگاه مهم و تاثیرگذار مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.